středa 26. října 2011

Co stojí, když práce leží a naopak

Konverzace Skype: práce
Facebook, konverzace 1: kamarádka
Facebook, konverzace 2: nový objev

                Máme novou kampaň!
                Beru to shora!
                Jdu zdola!
                Kam se vejdu já?
                Někam mezi nás…
Přijdeš v pátek na párty?
Nemůžu, musím se učit L
                Today is very cold.
                Yes, it is. Horrible.
                But I know a solution…
On mě asi balí! Prý je chladno…
No to je super, ne?
No já nevím… Znám ho dva dny, a když si nerozumíme, nejde se domluvit ani na antikoncepci
                What solution? A trip to Africa?
                Huggs and caresses
Už je to tady!
Tak mu řekni, ať si vezme deku!
Co?
No když je mu zima…
                I want to feel your skin
                Where?
                In my house, in my room
                No, no, I mean where the skin?
On mně vůbec nerozumí!
No to bych ho kopla do prdele, ještě aby mně kurvil angličtinu!
                All your skin
                Se lindo sentir tu energía maskulina
                By bylo hezké cítit ženskou energii
                Oh, thank you google translate for this lovely sentence!
                Orgány konjugované
                ???
                Orgány společně
Jakej může být latinoameričan v posteli?
Zeptej se Lenky, měla snad všechny národnosti. Hrubá holka!
Měla i Eskymáka?
                You speak like a google translate J
                I dont understand.
                It will be funny to speak English in bed with you
                Yes
                Can I send you one photo?
                Yes. … You haVE MORE PICTURES?
                No
                Nive, very nice lady
Třeba se taky někam zatoulal
Hahaha
Vy jste stejně paka, oba dva
Já asi větší
                Practice body parts J
                Nice I have erection
                Good start
Marťo, už jsi hotová?
Dělám půlky. Půlku. Chci říct, že jsem v polovině.
                Are you there?
                Ještě ne.
No, hlavně ať se vám to vyvíjí, už musím jít.
A já tu sedím, on si ho honí a práce mi stojí…
Pa, zítra má pršet.
                I think tomorrow will be a very wet day

1 komentář: